загрузка...
§ 21. Середовище Скретч, що вже знаємо - 2 Апреля 2015
Главная » 2015 » Апрель » 2 » § 21. Середовище Скретч, що вже знаємо
12:04
§ 21. Середовище Скретч, що вже знаємо

Комп'юшку, ми знову будемо вчитися складати алгоритми та реалізовувати їх у середовищі Скретч?
Так, Данилку, ми продовжимо вивчати нові алгоритмічні структури та нові команди середовища Скретч і, зрештою, зможемо скласти цікаві скретч-історії, скретч-ігри та інше.
Тоді я маю пригадати все, що я вже вивчив.
І я тобі в цьому допоможу. Пригадаймо разом,  що вже вивчили.
Довідка
Алгоритмом називають порядок дій, що дає змогу виконати певні задачі, а виконавцями - тих, хто їх виконує. У кожного виконавця є власна система команд, тобто набір зрозумілих йому команд, які він здатен виконати. Інструкції для комп'ютера (алгоритми)- це комп'ютерні програми.
Скретч - це середовище програмування, де можна створювати власні програми, ігри, цікаві історії, мультфільми та багато іншого.
Виконавця в середовищі Скретч називають спрайт. Інструкції, складені для виконавця в середовищі Скретч, називають скрипт.
Сцена - місце для виконання створених проектів: історій, ігор, анімацій.
Для складання скриптів блоки-команди, що розташовані праворуч від частини вікна, перетягують в область складання скриптів і з'єднують один з одним за допомогою виємок. Виконання скрипту розпочинається після того, як відбулась одна із зазначених подій:
•    користувач натиснув на кнопку Із зеленим прапорцем
(якщо команда - була використана під час складання скрипту);
•    користувач   навів  вказівник  на  складений  скрипт  і натиснув ліву клавішу миші;
•    користувач натиснув на клавішу, яка була вказана.
Опис виконання скриптів у даному проекті
Рудий кіт Василь після натискання на зелений прапорець встановлює напрямок руху «праворуч», а три виконавці - гриби - одночасно з'являються на сцені. Після очікування з інтервалом у 2 секунди Василь здійснює рух у зазначеному напрямку на 90 кроків, а перший гриб зникає зі сцени. Через наступні 2 секунди Василь здійснює знову рух у зазначеному напрямку на 90 кроків, і зникає другий гриб. Ще через 2 секунди Василь знову рухається на 90 кроків, І зникає третій гриб.
У середовищі Скретч за допомогою власного графічного редактора можна створювати нові або редагувати наявні спрайти та фони.
Данилку, я пропоную тобі подивитися, як реалізується ця скретч-історія практично на комп'ютері.
Запитання та завдання
1. Який зв'язок між алгоритмами і виконавцями?
2. Наведи приклади команд середовища Скретч.
З. Поясни, як складаються і виконуються скрипти в середовищі Скретч.
4. Назви дії алгоритму для зміни фону сцени.
5. Назви дії додавання нового виконавця в середовище Скретч. 
6. Установи за зразком фон сцени, виконавців та їхні дії.
7. Придумай і склади скрипти для власної скретч-історії. 
8. Придумай ім'я та характер, що може мати виконавець - Рудий кіт Василь, і склади синквейн (невеличкий твір, що складається з 5 рядків) за алгоритмом.
1. Запиши в перший рядок ім'я виконавця.
2. Запиши в другий рядок два слова з властивостями виконавця.
3. Запиши в третій рядок три слова, що позначають дії, які може виконувати виконавець.
4. Запиши в четвертий рядок речення з трьох-чоти-рьох слів, що описує твоє ставлення до виконавця.
5. Запиши в п'ятий рядок одне слово-підсумок, що характеризує виконавця, описує твоє ставлення до нього.

 


Категория:
2015
| Просмотров: 377 |
gdz-masters.org © 2016 Яндекс.Метрика
Закрыть