загрузка...
§ 25. Розв'язок задач у середовищі Скретч - 2 Апреля 2015
Главная » 2015 » Апрель » 2 » § 25. Розв'язок задач у середовищі Скретч
12:19
§ 25. Розв'язок задач у середовищі Скретч

Данилку,  ти   вже  вивчив  достатню кількість команд середовища Сфетч, щоб з їх використаніїням складати нові інструкції для комп'ютера й розв'язувати за його допомогою різні задачі. Тому сьогодні ми поговоримо з тобою про порядок, у якому потрібно складати нові програми в комп'ютерних середовищах.
На першому етапі розробки нової програми потрібно уважно прочитати умову задачі й визначити дані, які мають бути відомі виконавцю для розв'язування задачі (вхідні дані), а також визначити, що буде результатом виконання програми.
Наприклад, потрібно розрахувати, скільки дерев посадить робот-садівник за вказану кількість годин, якщо за годину він висаджує 5 дерев. У цьому прикладі виконавцю складеного алгоритму потрібно обов'язково повідомити, скільки годин буде працювати робот-садівник. Результатом виконання цієї задачі буде кількість посаджених дерев.
На другому етапі потрібно продумати математичний розв'язок задачі та побудувати з його використанням алгоритм.
У нашому прикладі для отримання результату потрібно вказану користувачем кількість годин роботи робота-са-дівника помножити на 5 дерев.
Наступним етапом є реалізація алгоритму в обраному середовищі (у нашому випадку в середовищі Скретч).
Я спробував скласти алгоритм із команд, які мені відомі в середовищі Скретч, і зрозумів, що я не знаю команди, яка вводить дані в проект.
Це не проблема, знайомся!
Команда «Запитати... та чекати» з блакитного сектора виводить повідомлення, що вказане в конструкції команди, й чекає відповіді користувача проекту.
Наприклад, блок команди з уведеним питанням.
Для введення даних користувачу скретч-проекту потрібно встановити текстовий курсор в область уведення даних, увести дані та натиснути на кнопку.
3) Натиснути.
Результат:(результат уведення даних буде виведено на сцену, якщо встановити прапорець біля
команди)
Використати введені дані можна за допомогою блока
В. Цей блок можна вбудовувати в конструкції з блоків зеленого сектора та використовувати для складання умов, виведення повідомлень та інших дій.
У поданому прикладі Рудий кіт повідомляє число 25, тому що користувач повідомив кількість годин роботи ро-бота-садівника 5, а 5 • 5 = 25.
Коли нову комп'ютерну програму вже складено, то потрібно обов'язково перевірити правильність її виконання з різними вхідними даними, і якщо знайдеться помилка, то її потрібно виправити.
Виконання програми з різними вхідними фданими.
Запитання та завдання
1. Прочитай уважно умову кожної з поданих задач і визнач вхідні дані.
А. Визнач вартість покупки, якщо кіт Василь купив декілька олівців по 3 грн.
Б. Скільки   кілометрів  проїхала  Олена  потягом, якщо потяг їде зі швидкістю 130 кілометрів за годину? 
2. Які очікуються результати розв'язку задач із завдання 1?
3. Склади словесний алгоритм до кожної задачі із завдання 1.
4. Розглянь поданий скрипт і склади умову до задачі, яку він розв'язує.
5. Розглянь поданий скрипт і поясни виконання кожної його команди.
6. Склади скретч-проект для перевірки знання таблиці множення на 3.


Категория:
2015
| Просмотров: 336 |
gdz-masters.org © 2016 Яндекс.Метрика
Закрыть