загрузка...
Розповідаємо казки - 21 Января 2014
Главная » 2014 » Январь » 21 » Розповідаємо казки
13:23
Розповідаємо казки
Комп’юшку, вчора я придумав казку і хочу її запрограмувати в середовищі Скретч. Послухай:
«У зачарованому лісі жив злий дракон, який постійно дмухав вогнем. Кожен казко¬вий герой, що заходив у ліс, дуже його лякався. Одного разу до казкового лісу завітав добрий чаклун. Він побачив дракона, сказав чарівні слова "Крекс-пекс-фекс”, і дракон назавжди зник із цього лісу.»
Програмування  цієї  історії  почнемо  зі встановлення фону сцени.
Алгоритм зміни фону сцени в середовищі Скретч
1. Обери в середовищі Скретч об’єкт Сцена.
2. Перейди на вкладку Фони і натисни кнопку Імпортувати.
3. Обери потрібну папку.
4. Обери потрібний малюнок для фону.
5. Натисни кнопку Гаразд.
Далі потрібно визначити кількість виконавців, додати їх до середовища, скласти список костюмів-образів та описати дії.
Зробив!
А як зробити так, щоб виконавець злякався і зник зі сцени або, навпаки, з’явився саме тоді, коли потрібно?
Тут у пригоді стануть команди, що прибирають або встановлю¬ють зображення спрайта на сцені. Таку чудову історію обов’язково потрібно зберегти!!! Для збереження файлу потрібно натиснути кнопку О або обрати в меню Файл команду Зберегти.

Категория:
учебники 3 класс
| Просмотров: 543 |
gdz-masters.org © 2016 Яндекс.Метрика
Закрыть