загрузка...
Урок № 17. Підсумково-узагальнювальний урок з теми «Мультимедіа». Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6 - 30 Сентября 2014
Главная » 2014 » Сентябрь » 30 » Урок № 17. Підсумково-узагальнювальний урок з теми «Мультимедіа». Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6
12:41
Урок № 17. Підсумково-узагальнювальний урок з теми «Мультимедіа». Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6

Цілі:
- навчальна: повторити, більш глибоко осмислити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати; визначити рівень опанування учнями  основних теоретичних знань і  практичних  навичок з теми «Мультимедіа»; 
-  розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, креативність; 
-  виховна: виховувати інформаційну культуру. Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь і навичок, нестандартний
урок-змагання. Обладнання: ПК, інструктивні картки, картки, обладнання для гри «Інфо-лото», фотоматеріали.

предыдущий урок  
конспекты уроков
  следующий урок
 


Хід уроку. Информатика 6 кл. Підсумково-узагальнювальний урок з теми «Мультимедіа»
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
— На цьому уроці ми маємо повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з теми «Мультимедіа», узагальнити його і систематизувати, а також визначити рівень засвоєння вами знань і вмінь з поданої теми. Для цього ми проведемо змагання.
IV. ПЕРЕВІРКА ЗНАННЯ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ТА ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ
Урок-змагання
Правила змагань
1.  Правило піднятої руки. Якщо хочеш щось запитати, підніми Руку.
2.  Знаєш сам — навчи того, хто не знає.
3.  Вболівай за свою команду.
4.  Будь уважним і старанним.
Об'єднання учнів класу у дві команди за принципом, визначеним учителем. Кожна команда обирає капітана.
Запрошується або визначається журі. Воно оцінює виступи команд у кожному з конкурсів, а також найбільш активних учасників змагання. Бали для команд нараховують впродовж кожного конкурсу як загальну суму очок, зароблених командами.
1. Гра «Інфолото»
Установіть відповідність між зображенням пристроїв для роботи з мультимедіа та їх назвою. Для цього складіть обидві частини кожної картки.

 



Конкурс 2. «Здійсни поділ на групи»
Використовуються картки із зображенням пристроїв.
Завдання. Розкладіть пристрої за групами: пристрої введення даних, пристрої опрацювання даних, пристрої збереження та виведення даних. Доцільно використовувати скриньки з відповідними написами або конверти.
Конкурс 3. «Снігова лавина»
Один учень називає програму для роботи із зображеннями, другий — повторює те, що сказав перший учень і називає варіант запуску даної програми, третій повторює вищесказане і називає елемент вікна цієї програми, четвертий — призначення цього елемента вікна тощо. Можна організувати змагання між рядами.
Конкурс 4. «Повний кошик»
На дошці малюють зображення двох кошиків. Учні по черзі виходять і «заповнюють» кошик операціями, які можна виконувати із зображеннями. Члени однієї команди заповнюють кошик № 1, члени другої — № 2.
Перша команда — «заповнити» кошик операціями, які можна виконувати із зображеннями в програмі Перегляду зображень і факсів. (Наприклад, видалення, друкування, обертання на 90° за годинниковою стрілкою, обертання на 90° проти годинникової стрілки тощо.)
Друга команда — «заповнити» кошик операціями, які можна виконувати із зображеннями в програмі Microsoft Office Picture Manager. (Наприклад, обтинання, зміна розміру тощо.)
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового напруження.
Конкурс 5. Конкурс капітанів
Скласти якомога більше слів-іменників із літер слова: для першої команди — ФОТОАПАРАТ, для другої — ВІДЕОКАМЕРА.
V. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ У СТАНДАРТНИХ І ЗМІННИХ УМОВАХ
Конкурс б. Від теорії до практики

Практична робота № 6 «Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей»
Інструктаж з техніки безпеки. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (Варіант 2)
Завдання за підручником
VI. Підсумки уроку. 
Информатика 6 кл. Підсумково-узагальнювальний урок з теми «Мультимедіа»
За час, поки журі підраховує результати, вчитель допомагає командам проаналізувати незрозумілі та спірні моменти. Наприкінці гри оголошують команду-переможницю та загальну кількість балів, набраних командами, визначають найактивніших гравців команд.
Рефлексія
Картка «Рефлексія»

VII. АНАЛІЗ І ОЦІНКА ВИКОНАНИХ ПІД ЧАС УРОКУ РОБІТ
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.  Повторити основні поняття теми, конспект уроків
2.  Завдання за підручником.
Опрацювати «Головне в розділі» підручника.


Категория:
поурочные конспекты уроков
| Просмотров: 676 |
gdz-masters.org © 2016 Яндекс.Метрика
Закрыть