загрузка...
Урок № 34. Повторення, систематизація та узагальнення матеріалу, вивченого в 6 класі - 3 Октября 2014
Главная » 2014 » Октябрь » 3 » Урок № 34. Повторення, систематизація та узагальнення матеріалу, вивченого в 6 класі
11:50
Урок № 34. Повторення, систематизація та узагальнення матеріалу, вивченого в 6 класі

Цілі: 
- навчальна: узагальнити й систематизувати знання учнів, здобуті під час вивчення предмета «Інформатика» в 6 класі; 
- розвивальна: сприяти розвитку пам'яті, уваги, логічного мислення, інформаційної культури; розвивати прийоми розумової діяльності {абстракція, узагальнення, аналіз, синтез, порівняння); 
- виховна: виховувати повагу до вчителя, однокласників, кмітливість. 
Тип уроку: узагальнення і систематизації знань, нестандартний. Форма проведення: урок-гра «Найрозумніший».
Обладнання: Комп'ютери, Інтернет, підручники, презентація «Найрозумніший», роздавальні картки, атрибутика гри.

предыдущий урок  
конспекты уроков
  следующий урок
 


Хід уроку. Информатика 6 кл. Повторення
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
Правила гри
Повідомлення правил гри «Найрозумніший», послідовності конкурсів. Змагання відбуватимуться утри тури.
І тур — «Відбірковий», II тур — «Теоретичний», II тур — «Практичний».
III. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Проведення гри «Найрозумніший»)
І тур. «Відбірковий»
Щоб встановити черговість наступного туру гри школярів, проводять гру «Шифрувальник».
Правила гри
Потрібно якнайшвидше розшифрувати слово і записати його на папері. Учень, який першим вгадав слово, гратиме першим, другий — другим тощо.

 

ІІ тур. «Теоретичний»
Презентація «Найрозумніший»
Правила такі:
Кожен гравець вибирає тему за бажанням.

Після вибору теми на екрані з'являться 10 запитань. На роздуми ви маєте певний час, за який повинні дати правильну відповідь.
Тема. Алгоритми і виконавці
1.  Що таке алгоритм?
2.  Де використовують алгоритми?
3.  Що таке формальне виконання алгоритму?
4.  Що таке програма?
5.  Що таке команда?
6.  Що називають системою команд виконавця?
7.  Де використовують алгоритми?
8.  Хто може бути виконавцем алгоритму? Наведіть приклади.
9.  Які ви знаєте форми подання алгоритму? 10. Що таке середовище виконання алгоритму?
Тема. Операційна система Windows XP
1.  Що таке робочий стіл?
2.  Які об'єкти є на робочому столі?
3.  Яке призначення панелі задач?
4.  Яке призначення головного меню Пуск?
5.  Яке призначення папки?
6.  Як створити папку на диску?
7.  Як створити ярлик для папки?
8.  Що таке буфер обміну?
9.  Що таке кошик?
10. Що станеться з файлом, якщо видалити його ярлик?
Тема. Мультимедіа
1.  Яку інформацію називають мультимедійною?
2.  Що є об'єктами мультимедіа?
3.  Які пристрої називають мультимедійними?
4.  Які носії інформації використовують у мультимедійних пристроях?
5.  Які пристрої використовують для введення мультимедійних об'єктів?
6.  Як під'єднати мультимедійний пристрій до комп'ютера з метою копіювання даних?
7.  У яких галузях використовують мультимедіа?
8.  З якою метою може використовуватись мультимедіа для навчання?
9. Для чого призначені мультимедійні програвачі?
10. Який мультимедійний програвач належить до складу ОС Windows?
Тема. Текстовий процесор MS Word
1.  Яке призначення текстового процесора?
2.  Якими способами можна запустити текстовий процесор?
3.  З яких елементів складається вікно MS Word?
4.  Як задати параметри сторінки?
5.  Що таке курсор?
6.  Як відцентрувати текст?
7.  Що таке редагування тексту?
8.  Що таке форматування тексту?
9.  Яка відмінність між копіюванням та вирізанням у буфер обміну? 10. Як можна змінити шрифт, розмір та інші властивості фрагмента тексту?
Тема. Комп'ютерні мережі
1.  Що таке комп'ютерна мережа?
2.  Які існують комп'ютерні мережі?
3.  Назвати основні типи комп'ютерних мереж.
4.  Як відкрити доступ до папки?
5.  Чим відрізняються локальні комп'ютерні мережі від глобальних?
6.  Чи можна створити мережу з двох комп'ютерів?
7.  Які призначення комп'ютерних мереж?
8.  Які можливості комп'ютерних мереж?
9.  Чи можна безперешкодно відкрити довільну папку на віддаленому комп'ютері?
10. Поясніть поняття клієнт та сервер.
Тема. Інтернет
1.  Що таке Інтернет?
2.  Що таке веб-сайт?
3.  Які можливості надає Інтернет?
4.  Яку сторінку веб-сайту називають головною, або домашньою?
5.  Для чого призначені веб-браузери?
6.  Які веб-браузери ви знаєте?
7.  Як відкрити веб-сторінку, знаючи її адресу?
8.  Для чого призначені гіперпосилання?
9.  Як знайти гіперпосилання на веб-сторінці? 10. Що означає поняття «авторське право»?
ІІІ тур. «Практичний»
Робота в текстовому редакторі MS Word

IV. ПІДСУМКИ ГРИ
Оцінюються: 
-  знання теоретичного матеріалу; 
-  практичні вміння і навички; 
-  швидкість виконання завдань; 
-  правильність виконання завдань.
Учитель сає відзначити найбільш активних, старанних, відповідальних учнів.
V. Підсумки уроку. 
Информатика 6 кл. Повторення
Рефлексія
Наприклад, учням пропонують підсумкові формули: «Для мене сьогодні цікавим було...», «Сьогодні я дізнався про...», «Мені хотілося б в 6 класі дізнатись про..., навчитись...».
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Використовуючи ресурси мережі Інтернет, підготувати віршовані загадки з інформатики для учасників команди-суперника.


Категория:
поурочные конспекты уроков
| Просмотров: 544 |
gdz-masters.org © 2016 Яндекс.Метрика
Закрыть