загрузка...
Знайомство з Рудим котом - 21 Января 2014
Главная » 2014 » Январь » 21 » Знайомство з Рудим котом
13:15
Знайомство з Рудим котом
Данилку, познайомся - це Рудий кіт, що мешкає у країні Скретч.
Доброго дня, Рудий коте! А що це за така країна Скретч?
Пам’ятаєш, у 2 класі ми розмовляли з тобою про комп’ютерні програми, про те, звідки вони беруться, і про людей, які їх створюють, - програмістів?
Авжеж пам’ятаю, комп’ютерні програми - це інструкції для комп’ютера (алго-ритми), що забезпечують розв’язання пев-них задач. Наприклад, обробку текстових чи графічних даних, обчислення і багато іншого.
Інструкції   для   виконавців   записують зрозумілою для них мовою. Комп’ютери ЩШ\ розуміють цифри,  але людині складати інструкції із цифр не зручно. Тому існують різні середовища для складання комп’ютерних програм. У цих середовищах є ви¬конавці, кожен зі своїм набором команд.
Людина, що вчиться програмувати (тобто створю-вати нові комп’ютерні програми), спочатку вивчає можливості середовища, набір команд, які вміє виконувати виконавець. А потім вчиться записувати команди в такій послідовності, щоб виконавець роз-в’я зав поставлену задачу.
Скретч - це середовище програмування, де можна створювати власні програми, ігри, цікаві історії, мультфільми та багато іншого.
Я дуже хочу навчитися складати власні про-грами, ігри і мультфільми в середовищі Скретч!
Тоді уважно ознайомся з об’єктами програмного середовища Скретч.
Для запуску програмного середовища Скретч потрібно двічі клацнути на ярлику Еч, розташованому на  Робочому  столі,   або  скористатися  Головним меню:
Зверни увагу! Виконавця в середовищі Скретч називають спрайт, тобто маленька картинка, якою можна керувати. А набір ко-манд, що повинен виконати виконавець, на-зивають скрипт.
Розгляньмо приклад виконавця і складеного для нього скрипта.
Запитання та завдання від Комп’юшка
1 . Для чого призначено середовище програмування?
2. Назви можливості середовища Скретч. 
3^. Як називають виконавців у середовищі Скретч? 
4*. Як називають складені для виконавців команди в се¬редовищі Скретч?
5. Установи відповідності між зображеннями і їхніми назвами.

Категория:
учебники 3 класс
| Просмотров: 699 |
gdz-masters.org © 2016 Яндекс.Метрика
Закрыть